... dari sentuhan pancaindera, membawa ketukan di keyboard, membikin satucereka ...

Monday, November 23, 2009

tidak terlalu gembira, tidak terlalu sedih

6:46 AM Posted by HM Hafizd No comments
Itu untuk mewakili perasaan hidup aku sekarang. Mula-mulanya nak guna tajuk 'in the middle', tapi saje nak kasi tajuk yang panjang sikit, jadi letak la camtue. ^_^

Aku pon tidak tahu apa yang membuat aku gembira lately nie. Maybe sebab Chelsea tengah perform sekarang nie. No. 1 di atas liga, ditambah pula Arsenal kalah mengejut minggu lepas. Haha, sangat suke giler. Liverpool pulak seri. Lagi bagus kalau Man United juga tercicir mata, boleh la gap point lagi banyak. Tapi still okey lagi la.

Minggu depan Chelsea v Arsenal, can't wait to see Chelsea destroy Gunners, hahaha. Harap-harap la. Lagipun lawan kat Emirates. Kalau betul la Arsenal kalah, habis game jer terus aku massage sorang mamat die-hard-fan Arsenal nie. Kasi provok sikit kat dia, hahaha. Arsenal sudah tidak ada harapan menang liga. Padan muka, hahaha.

Sangat berpuas hati. Puas hati kira gembiralah kan.

Sedih? Hidup perlu ceria, tak perlulah sedih-sedih. Kalau sedih pon, ingat benda-benda yang menggembirakan, mesti okey nanti. Hari raya pon bakal menjelma, jadi perlulah bergembira.

Kerja yang tak siap-siap tue biarlah dulu. Entah kenapa tak terasa pulak nak buat. Kenapa ehh? Bila bersedia nak buat kerja jer, mesti teringat benda lain, dan automatically buat benda itu dulu, tinggalkan kerja yang perlu dibuat ini. Adoiyai, kalau camnie, bila la nak siap kan. Rasa risau jugak la. Risau nie la yang menyebabkan sedih kot. Adakah risau menyebabkan rasa sedih?

Tak puas hati, itu sedih jugak ker? Atau kecewa kot. Tapi kecewa pon macam sedih je kan. Yang tak puas hatinya bila PPV Survivor Series Ahad lalu, John Cena kalahkan DX. Ciss!!! Aku lagi suka kalau DX menang. Asyik-asyik dia jer. Maybe aku sentiasa puas hati jika hanya kepada benda yang aku suka. Hoho. It's not fair.

Hari jumaat nie jangan lupa sembahyang Hari Raya aidiladha. Dan jangan lupa sembahyang jumaat sama. Jadi, maybe ramai orang yang pakai samping sembahyang jumaat nanti. Yalah, sembahyang masjid kat kampung biasanya orang pakai kain pelekat jer. Yang bersamping nie, selalunya kepadanya orang yang nak berkahwin, hehehe. Aku pon tak decide lagi....

TAPI KAN :- banyaknya maybe, tidak ada langsung fakta atau yang betul-betul yakin. maybe maybe maybe. Baik! aku tak nak guna perkataan maybe lagi. Mungkin aku harus guna perkataan yang lebih spesifik!!! Mungkin yang akan datang...

0 comments: