... dari sentuhan pancaindera, membawa ketukan di keyboard, membikin satucereka ...

Wednesday, October 21, 2009

Cuba cari idea

10:03 PM Posted by HM Hafizd No comments
Baru-baru ini telah menghadapi sindrom tak-tahu-nak-update-apa. Very very despression, sangat susah hati sebab blog masih tak terposting untuk bulan ini. Hal macam inilah yang sangat dirisaukan dulu ketika nak sign up jadi blogger nie, takut-takut blog jadi terbiar pula. Macam sesetengah kawan yang blog mereka sekarang hampir nyawa-nyawa ikan, jadi tak nak lah satucereka nie jadi hal yang sama. So, hari ni cuba sedaya upaya, meneruskan sesi taipan di skrin layout ini, haha. Mengarut banyak dari isinya.

Kata orang la kan, lelaki kalau berkumpul sesama mereka, mereka akan berbincang hal bola, tetapi jika perempuan berkumpul sesama mereka, mereka akan bercakap hal-hal lelaki, especially boyfriend mereka. Betulkah? Ada juga yang berkata, lelaki akan bercakap hal aweks, atau gadis mana yang cantik or something like that, meaning hal-hal berkaitan seorang gadis, manakala perempuan pula berkaitan aksesori kecantikan, fesyen, gaya atau hal-hal untuk mencantikkan diri. Betulkah? Yang manakah yang menjadi pilihan sebenarnya?

Jadi, yang mana satu yang menjadi pilihan? Sebagai lelaki Melayu terakhir di sini, kedua-duanya menjadi pilihan. Bercakap hal bola atau bercakap hal wanita, haha. So, biarkan ia. Tinggalkan anda dengan kata-kata yang dicopy dari mana-mana ntah...

ketawa ketika sedih, itu ketabahan
ketawa ketika gembira, itu kebahagiaan
menangis ketika sedih, itu kepasrahan
menangis ketika gembira, itu kesyukuran


TAPI KAN :- semalam Chelsea menang bergaya 4-0. Sangat puas hati doh, haha

0 comments: